Subject: FW: 15 km 59,0-59,9 jalgratta- ja jalgtee projekt, 1.etapp
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 May 2025 13:18:59 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Artjom Larjušin <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 14, 2025 12:59 PM
To: Valdo Jänes <[email-masked]>
Cc: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Re: 15 km 59,0-59,9 jalgratta- ja jalgtee projekt, 1.etapp

Tere,

Sain kätte teie märkusi Kehtna kergtee 1.lõigu kohta:

1.	Hoiatusmärgid (172+893) paigaldatakse enne ohtlikku kohta
vastavalt seal kehtestatud piirkiirusele - asulas 50 -100 m enne ohtlikku
kohta, väljaspool asulat 150 -300 m enne ohtlikku kohta (EVS613).

Märgid nihutatud

2.	Käsitleda seletuskirjas viitade 623c asukoha (nähtavuskolmnurgas)
ja paigutusega seonduvat.  Arvestada, et viidad ei tohi varjata
kergliiklusteel liiklejaid. Tuua välja viitade alaääre kõrgus sõidutee
kattest (asulas peab olema 2,0 – 4,0 m) ja selgitus, kas kergliiklejad on
sõidukijuhtidele nähtavad.

Seletuskirjas täiendatud pt 3.3 Liikluskorraldus, p.7

Saadn EHR-i väliselt korrektuuri, et saaks hiljem juba teie poolt
eelnevalt heakskiidetud versiooni panna.

Lugupidamisega,

Artjom Larjušin

Juhatuse liige, Vastutav spetsialist

RoadArt OÜ  (reg. 16810706)

Teede projekteerimine ja nõustamine

MTR reg. nr. EEP004975, EPE001601

Tel: +372 56634050

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

  _____

From: Valdo Jänes <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 13, 2025 11:46
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: 15 km 59,0-59,9 jalgratta- ja jalgtee projekt, 1.etapp

Tere!

Täpsustan teeületuskoha tähistamist:

*	Ohutussaare otstesse paigaldatavad  märgid 421 on mõõtudelt ühe
suurusgrupi võrra väiksemad, seega antud kohas 0 suurusgrupp.
*	Märgi postile kantakse märgi 687 kleebis.
*	Teeületuskoha märgistust teekattele ei tehta.
*	Teeületuskoha ette paigaldatakse hoiatusmärgid 172 koos tahvliga
893 „ÜLEKÄIK“.

Kahjuks kodulehel olev juhend on natuke aegunud ja uut, mis on
korrigeeritud, ei ole veel allkirjastatud.

Eelpool välja toodud põhimõtted on tulevases juhendis sees.

TERVIST ja OHUTUT LIIKLEMIST!

Valdo Jänes

Liikluskorraldaja

5117377

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 10, 2025 1:02 PM
To: Valdo Jänes <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: 15 km 59,0-59,9 jalgratta- ja jalgtee projekt, 1.etapp

Tere Valdo.

Projekteerija soovib täpsustada liikluskorralduse alaseid tähelepanekuid.

Ilmselt on kõige otstarbekam, kui te otse omavahel suhelda saaksite. (Mind
saab hoida cc-s).

Tervitades

Merike

From: Artjom Larjušin <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 10, 2025 12:54 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: 15 km 59,0-59,9 jalgratta- ja jalgtee projekt, 1.etapp

Tere,

Tahaks täpsustada teeületuskoha tähistamisest. Kehtivas Riigiteede
liikluskorralduse juhendis on teeületuskoha tähistamisest nii palju:

Ja natukene jääb arusaamatuks, kas peab olema 421 märkide täiskomplekt +
katkendjoon või ainult üks nendest. Olemasolevad riigiteede ületuskohad on
märgistatud väga erinevalt. Kohati on ainult kattemärgised, kohati pole
üldse midagi.

Lugupidamisega,

Artjom Larjušin

Juhatuse liige, Vastutav spetsialist

RoadArt OÜ  (reg. 16810706)

Teede projekteerimine ja nõustamine

MTR reg. nr. EEP004975, EPE001601

Tel: +372 56634050

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

  _____

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 3, 2025 09:37
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: 15 km 59,0-59,9 jalgratta- ja jalgtee projekt, 1.etapp

Tere.

Edastan täiendavalt (lisaks 28.02.2025 EHRis esitatule) liikluskorraldaja
tähelepanekud:

*	Vastavalt EVS613 paigaldatakse viidad 623c 25 – 100 m enne
ristmikku, joonisel märksa kaugemale tõstetud
*	Märgiseid 923a „Võrdsete kriipsude ja vahedega katkendjoon“ –
teeületuskohtade tähistamisel ei kasutata. Teeületuskohti ei tähistata
teekatte markeerimisega, ainult liiklusmärkidega.

Vabandan, et tähelepanekud hilinesid.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.